Forum Forum Worms Arena Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wasze Wymarzone Wormsy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Franek
Średnio-Zaawansowany
Średnio-Zaawansowany



Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kartuzy

PostWysłany: Śro 14:18, 27 Lip 2005 Powrót do góry

Gdybyście umieli zrobić Wormsy to jak by one wyglądały ?

Chodzi mi o to jak wyglądałyby wasze Wymarzone Wormsy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
YetY
Moderator
Moderator



Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:44, 27 Lip 2005 Powrót do góry

hmm

Calkowicie roperskie w 2d.
Dopracowany shemat shoppa wbudowany xD dalo by sie zaatakowac przed wzieciem paczki, po zaatakowaniu ostatniego samoczynnie by sie skipalo. Tylko z liny by mozna bylo atakowac (no nieliczac gunow roznego rodzaju)
Podobnie z properkiem, tam na poczatku tylko bazooka do wybtrania jeszcze;]
Jednym slowem zasady nie do zlamania;]
Takie typowo antyn%bowe xD
Zeby jeszcze byl rozbudowany edytor graficzny w grze. Cena max 20 zł xD Malo miejsca na dysku by zajmowaly, mialy by male wymagania, brak bugow i ogolnie by mi chodzily Very Happy

Zawsze se pomazyc mozna:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
P.Eter
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała PodLaska :)

PostWysłany: Śro 19:57, 27 Lip 2005 Powrót do góry

Hm... A moje by wyglądały jak WA, ale byłoby więcej broni, możliwość włączenia fizyki, animowane plansze, większe możliwości edycji, możliwość zmiany wyglądu robaków, więcej... i tak dalej Smile. +ciekawy byłby tryb walki na forty w 2d, ale coś bardziej rozbudowanego niż w WWP. No i może CTF jakiś, a do tego specjalny tryb bez tur, tylko z walką w czasie rzeczywistym (z jednym robakiem, coś w stylu Liero Wink). No i to co YetY mówi - wsparcie pozostałych, wymyślonych przez graczy trybów rozgrywki Smile. I wypas by był Razz.

Ew. chętnie bym zagrał w Wormsy 3D, ale jakies z porządną grafą, porządną kamerą i sterowaniem, większą liczbą scenerii... no i wogle, żeby miało więcej tego "czegoś" Smile. Na pewno jakieś inne niż te obecne 3D.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Destro
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisz

PostWysłany: Śro 20:31, 27 Lip 2005 Powrót do góry

dla mnie WA jest juz tak dobre ze nic wiecej nie trzeba.

a co do ustawienia takich ostrych zasad ze cowa zrobic nie mozesz to sie nie zgadzam Razz
w pierwszej rundziej w properze minke i granaty tez sie zostawia chociazby zeby przedluzyc czas do ucieczki jak sie nie wyrobisz by zaatakowac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Face
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:41, 28 Lip 2005 Powrót do góry

Takie jakie zrobi Deadcode: z antycheaterska kontrola, z rankingami itp. Yety -> bez urazy, ale hmmm "calkowicie roperskie" stawia cie w zlym swietle... Tak jakbys zupelnie nie gral nigdy w BnG, Leet albo t17, a przeciez te style maja wielkie wziecie na WN. W zasadzie to Deadcode moglby zrobic jeszcze kanal do shoppy, to by noobow zabralo z AG czy co smieszniejsze z PT podczas turniejow elite (lol!). Generalnie cos dobrego i dla pro i dla newbich, ale tak by nie mieszac tych grup. W tym celu moglyby pomoc rankingi, ale one beda/byly tylko do elite :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
YetY
Moderator
Moderator



Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:10, 29 Lip 2005 Powrót do góry

na WN2 BnG i T17 sie takim wzieciem nie cieszy, a pozatym to maja byc WYMARZONE Wormsy a moje wymazone to roperskie są Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Franek
Średnio-Zaawansowany
Średnio-Zaawansowany



Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kartuzy

PostWysłany: Pią 10:23, 29 Lip 2005 Powrót do góry

Dla worsmy powiiny mieć wbudowane style ... jak ktoś zrobi coś w nim źle ... to automatycznie by było opuszczanie tury Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Face
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:59, 29 Lip 2005 Powrót do góry

YetY napisał:
na WN2 BnG i T17 sie takim wzieciem nie cieszy, a pozatym to maja byc WYMARZONE Wormsy a moje wymazone to roperskie są Razz

HaHa, a nie mowilem, ze wwp to crap z noobami?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
YetY
Moderator
Moderator



Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:46, 29 Lip 2005 Powrót do góry

w WWP z Prosow wszyscy na lince smigaja, BnG jakies takie nudnawe jest, cela trza miec i to wystarczy:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Face
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:51, 30 Lip 2005 Powrót do góry

Znajdz mi na linie oprocz RR jakikolwiek scheme, ktory zalezy od umiejetnosci a nie szczescia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
YetY
Moderator
Moderator



Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:06, 30 Lip 2005 Powrót do góry

proper miedzy innymi i ewentualnie wXw Razz Choc masz troche racji ze w takim shopperze jak bedziesz mial dobre bronie a przeciwnikowi same mole i inne tego typu szity sie beda trafiac to nie da sie nie wygrac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez YetY dnia Sob 12:31, 30 Lip 2005, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Vipold
Mistrz
Mistrz



Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 534 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa ;p

PostWysłany: Sob 11:20, 30 Lip 2005 Powrót do góry

moim zdaniem wormsy przyszłości powinny mieć jeszcze jedną cechę - żeby kampania single player była nieco bardziej spójna... a nie że rzuca gracza w coraz to inne miejsca Razz
hmm... może tak jak w Red Alert by sie wybierało cele na mapie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Franek
Średnio-Zaawansowany
Średnio-Zaawansowany



Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kartuzy

PostWysłany: Sob 11:22, 30 Lip 2005 Powrót do góry

No to by było Super Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Barman
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob 17:30, 30 Lip 2005 Powrót do góry

WA z edytorem misji i możliwością ustawiania map o większych rozmiarach niż 1920x696.

Tyle mi wystarcza do szczęścia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vipold
Mistrz
Mistrz



Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 534 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa ;p

PostWysłany: Sob 23:42, 30 Lip 2005 Powrót do góry

po co ci edytor misji Wink pozmieniaj skrypty Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Barman
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie 9:22, 31 Lip 2005 Powrót do góry

Vipold napisał:
po co ci edytor misji Wink pozmieniaj skrypty Razz


Za dużo roboty z tym jest, poza tym nie chciałbym ich trzymać tylko dla siebie.

Przy okazji Remol, czemu wszyscy admini mają pod nickiem podpis "Administrator", a ja jedyny nie? ;] Jak tu ludzi do siebie z takim statusem przekonać? ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Face
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:51, 31 Lip 2005 Powrót do góry

YetY napisał:
proper miedzy innymi i ewentualnie wXw Razz Choc masz troche racji ze w takim shopperze jak bedziesz mial dobre bronie a przeciwnikowi same mole i inne tego typu szity sie beda trafiac to nie da sie nie wygrac.

Doude, w wxw byc moze mniej zalezy od szczescia, ale tez bronie, ustawienie robaka. W properze jak twoj przeciwnik dostanie obok was paczke, a ty na drugim koncu pokreconej i trudnej mapy to cie szlag trafi. Czy ty uwazasz, ze to nie zalezy od szczescia? ;x Sorki ale nie czaje...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
YetY
Moderator
Moderator



Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:33, 31 Lip 2005 Powrót do góry

jak ktos jest dobryw propera to moze byc paczka daleko a i tak dojdzie, 15sek to sporo jest.
w wXw byle n%bek tez nie pogra bo poprostu tych scian nie dotknie nawet jak by byl dobrze ustawiony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Face
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:24, 31 Lip 2005 Powrót do góry

Taak vide WALNUT i ruch Dextaha, ktory mimo genialnego ruchu ledwo zdaza strzelic z zooki. I co moze to nie jest szczescie? A jakby mial wiatr w druga strone? Nic z tego koles roper zalezy od szczescia i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
YetY
Moderator
Moderator



Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:50, 31 Lip 2005 Powrót do góry

do BnG w taki sposob tez mozemy dojsc ze jest na farta bo jeden bedzie mial wiatr z ktorym bedzie mu wyjatkowo trudno trafic biorac pod uwage ustawienie przeciwnika a 2 bedzie mial np: dogodny do trafienia z bazooki...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)